| zaim♥ani | aca | lia | raid | zaid | rafidah | syed | raidah | muadz | sheera | nadia | iqbal | sara | apis | azim | intan | asyraf | danial | izzah | iqa | danish | dayah |. WE'RE CAS mate . =)

Saturday, April 3, 2010

ZzZzZzZzZz...

karangan untuk mu...


pada pagi 3 april, bersamaan 3.30 pagi, dikala langit hitam kebiruan, ketika suara orang sedang tidur kedengaran, aku mula melangkah masuk ke dalam bilik tidur ku, satu langkah demi satu langkah, langkah yang penuh dengan lemah longlai akibat terlalu penat melayan karenah komputer ku, yang asyik mengajak aku untuk menggunakannya, meraba badannya, mengusap haiwan peliharaannya. setibanya aku di muka pintu bilik tidur, aku ......................................................
.............................................................................................................................................................................
........akhirnya, aku berjaya juga membuka blog pada 3 april yg indah ini.

sekian terima kasih,
pengarang yg terkenal,
prof mookey..

0 comments: