| zaim♥ani | aca | lia | raid | zaid | rafidah | syed | raidah | muadz | sheera | nadia | iqbal | sara | apis | azim | intan | asyraf | danial | izzah | iqa | danish | dayah |. WE'RE CAS mate . =)

Saturday, January 2, 2010

aku nak tulis..jgn kentut..

hem~~~firstly nakcakap majulah cas untuk korea..hahaha..
x de rr(bleh gak)|aku nak minta maaf pada sume ahli cas klau terbuat salah..saja nak wat slh ke,ape ke..
maafkan saya..sesungguhnyer manusia is not perfect..
pada taon ni saya nak PMr..
doakan yg terbest untuk saya..(9A)..semoga sapa2 yg preksa kecik ke besar ke(besar punyer)..semoga dpt yg plg mumtaz ek..insyAllah..cas sentiasa maju..
saya mohon maaf pada ahli cas kerana mybe saya akan jrg tulis kat blog ni lagi..
doakan. ..la ek..??smoga ilmu tu bleh dimanfaatka..
AMIN

~fabulous cas~

0 comments: