| zaim♥ani | aca | lia | raid | zaid | rafidah | syed | raidah | muadz | sheera | nadia | iqbal | sara | apis | azim | intan | asyraf | danial | izzah | iqa | danish | dayah |. WE'RE CAS mate . =)

Sunday, December 6, 2009

kali ke-3 yg sbenar..

alhamdulillah ak ucpkn kpd ilahi krn dgn limpah dn kurnianye dpt jg aku mmbka blog nie utk kali ke-3
bersyukur kite di sini krn dpt juga kite bersame2 meraikn hari ahad ini dn kalo utk esk lak hari isnin dan seterusnye..
dgn ini... aku akn menyampaikn sbuah khutbah yg bertjk 'bacalah kt bwh nie...'

1)berjuta tahniah kpd virusmusic c.a.s. yg tlh ade internet kt rumah dn membeli kasut br..

2)yg psl adik aku nie.. aku da suro da bkak.. tp dia mls nk bkk.. asyik tgk korea je.. zzz.. bsan aku tgk.. pastu dia(nadia) ckp kalo dia nk bkk blog nie dia suro aku nari cam korea..zzz(<
3)dan insyallah dgn segala kudrat yg aku ade aku akn cuba bkk utk kali keempat esok..

aqimussolah...(sape yg slalu solt jumaat je tau nie ape..)

0 comments: